ایده های جدید برای دیزاین دکوراسیون با ریسه میکرو مفتولی

دسته بندی ها :
ایده های جدید برای دیزاین دکوراسیون با ریسه میکرو مفتولی

ریسه های میکرو با سیم هایی از جنس مفتول در چند سال اخیر بشدت در بازار محصولات تزئینی نوری خودشان را دردل علاقمندان به تجهیزات نوری جا انداخته اند و حالا دیگر در صدر پرفروش ترین محصولات بحساب میایند!!!

برای این ریسه های ظریف و جذاب که بسیار نور ایده آل و خیره کننده ای را دارند کیفیت های مختلفی در بازار میتوانید بیابید که قیمت های متفاوتی نسبت بهم دارند و واقعا به لحاظ کیفیت ساخت نیز با هم زمین تا اسمان تفاوت دارند.

ریسه میکرو مفتولی
ریسه میکرو مفتولی رنگ نور آفتابی

برای استفاده از ریسه های نوری مخصوصا همین مدل ریسه میکرو مفتولی ایده های بسیاری را میتوان به اجرا در آورد و فضای دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود را بی نظیر و خاص نمایید برای همین چند طرح و ایده اجرا شده را برای تان در ادامه قرار داده ایم تا بهتر بتوانید ریسه های خود را بکار بگیرید.

استفاده از ریسه میکرو مفتولی در آب نیز به علت واترپروف بودن این محصول بسیار مرسوم میباشد و میتوان جذابیت های زیادی را در این سبک نیز خلق کرد برای استفاده در محیط بیرون مثل حیاط یا تراس که ممکن است ریسه در معرض اب و بارندگی قرار بگیرید ریسه های مفتولی بسیار مناسب میباشد زیرا دارای روکش لاکی و رزین میباشند که این دو عامل ریسه را ضد اب میسازند.

ریسه میکرو مفتولی ال ای دی
ریسه میکرو با دیزاین مختلف در ظرف آب

برای خرید این ریسه های دوستداشتنی و پر کاربرد که در مدل های متنوعی ساخته میشوند میتوانید از فروشگاه ما سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

ریسه های مفتولی در مدل باتری ، USB و اداپتوری موجود میباشد که بسته به نیاز شما هر کدام کارایی بهتری برایتان خواهد داشت و بهتر است قبل از خرید به این مسئله دقت نمایید.

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟