ایده های جذاب با ریسه مفتولی

دسته بندی ها :
ایده های جذاب با ریسه مفتولی

ایده های جداب دیزاین نوری با ریسه مفتولی

برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و خاص همیشه بدنبال ایده های نو باید بود و سلیقه خود را بنوعی به رخ کشید تا فرق ها را بتوان نشان داد!!! ایده های نورپردازی با ریسه واقعا جواب میدهند و همیشه میتوان روی آنها بعنوان یک برگ برنده تمام عیار حساب باز کرد

ریسه های ظریف و جذاب با نورهای بسیار ریز و میکرو واقعا در ترکیب با بلور و کریستال غوغا بپا مینماید و یک ترکیب خواستنی و خارق العاده خواهد بود .دیزاین میز و کتابخانه و قفسه های منزل با این ریسه میکرو بسیار مورد تایید دیزاینرهای حرفه ای بوده و به کرات دیده ایم که با همین نورها جلوه ها ایجاد کرده و یک کار سوپرلاکچری را خلق کرده اند.

ریسه های نور با جذابیت مثال زدنی خود بسیار محبوب دل ها هستند و کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که با این محصولات گوگولی ارتباط برقرار نکند!

خرید این ریسه های جذاب نیاز به کمی آگاهی دارد تا بتوانید بهترین گزینه را برای دکور خود استفاده نمایید و نتیجه خوبی را بگیرید. ما به شما توصیه میکنیم از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید تا بصورت کاملا رایگان به شما پیشنهاد های خوبی را ارائه دهند!

مشاوره رایگان میدهیم قبل از خرید این محصولات

اگر در خرید این ریسه ها دچار تردید هستید و یا نمیدانید کدام محصول بیشتر و بهتر بشما میتوان کمک کند تا یک دیزاین جذاب و خاص را داشته باشید بهتر است از طریق واتس آپ با ما ارتباط برقرار نمایید تا در کمترین زمان ممکن بشما کمک و همیاری برسانیم تا انتخاب ایده آلی را داشته باشید.

ضدآب بودن ریسه میکرو مفتولی

ریسه های میکرو بعلت ضدآب بودن کامل قابل شناور بودن در آب میباشند و این خود برای بیشتر جلوه دادن در بلورهای کریستالی یک گزینه استثنایی بحساب می آید!!!

این ریسه بعلت داشتن روکش لاکی بر روی سیم های مفتولی کاملا بدون خطر و ایمن میباشند و براحتی در داخل آب میتوان از آنها استفاده نمود!

رنگ بندی متنوع این ریسه ها

برای خرید این ریسه ها هر رنگی را که دوست دارید میتوانید داشته باشید که در اکثر دکورها از نور آفتابی و یا مهتابی استفاده میشود که بسیار مطلوب و همه پسند میباشد و جلوه اقعا عالی دارد.

نتیجه گیری

در پایان این مقاله بگوییم که اگر تا به حال از این ریسه های کاربردی و جذاب در بلورهای شیشه ای استفاده نکرده اید و زیبایی آنرا از نزدیک ندیده اید حتما برای فضاهای خود آن را در نظر داشته باشید و این ایده جذاب را با سلیقه خود امتحان کنید که قطعا شگفت زده خواهید شد.

مطالب مرتبط را در زیر بخوانید

تفاوت ریسه مفتولی و سوزنی

ایده های جذاب با ریسه میکرو مفتولی

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟