بهترین ریسه نور

دسته بندی ها :
بهترین ریسه نور

ریسه نور یکی از بهترین تجهیزات تزئینی است که علاوه بر نوردهی فضاهای مختلف باعث زیباسازی آن نیز می‌شود. همجنین باید به این نکته اشاره کرد که ریسه‌های نوری در حالت کلی به دو صورت مخفی و ظاهری قابل نصب هستند به همین دلیل مصرف کنندگان باید باتوجه‌به نوع نیاز خود در خریداری آن‌ها دقت بالایی را بکار ببرند.

در حالت کلی ریسه‌های نوری از تعدادی لامپ smd بسیار کوچک تشکیل شده‌اند که به‌صورت‌های مختلفی نور را در لحظه به محیط می‌تابانند. این مقاله هرآنچه که درباره ریسه نوری باید بدانید را به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهد.

ریسه نور چیست؟

ریسه نور یکی از تجهیزات نورپردازی بسیار عالی است که زیبایی محیط موردنظر را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که ریسه‌های نوری همان‌طور که در بالا نیز به آن‌ها اشاره شده از یک سیم بلند با لامپ‌های بسیار کوچک متصل به آن تشکیل شده‌اند. انعطاف این ریسه‌ها به میزانی بالا است که با تابش به بخش‌های مختلف دچار آسیب و صدمه نمی‌شود.

این نوع ریسه‌ها در سایز‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که متقاضیان باید باتوجه‌به نوع نیاز خود اقدام به خریداری بهترین آن‌ها کنند. ریسه‌های نوری باتوجه‌به زیبایی که به محیط می‌افزایند در محیط‌هایی همچون پرده‌، دیواره، سقف ساختمان و بر روی اشیاء مختلف قابل‌استفاده هستند.

زیبایی ریسه‌های نوری

کاربرد ریسه نوری

ریسه‌های نوری به مجموعه‌ای از لامپ‌های بسیار کوچک که به‌وسیله سیمی به هم متصل شده‌اند به وجود می‌آیند. در واقع ریسه‌های نوری به‌صورت سری به یکدیگر متصل شده و نور را به‌صورت شگفت‌انگیزی در محیط موردنظر پخش می‌کند. ریسه نور مخفی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند به‌طوری‌که با خمیدگی و پیچیده شدن در محیطی دچار آسیب نخواهد شد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که ریسه‌های نوری انرژی بسیار کمی را برای تابش نور در محیط‌های مختلف مصرف می‌کنند که یک مزیت بسیار مهم برای آن‌ها به‌حساب می‌آید. یکی از موارد بسیار مهم درباره ریسه نور این است که در دو نوع قابل جداسازی و غیر قابل جداسازی وجود دارند.

به عبارتی در ریسه‌های نوری قابل جداسازی می‌توان در صورت سوختگی تعدادی از لامپ‌ها آن را به‌صورت تکه‌ای تعویض کرد. در این نوع از ریسه‌ها با سوختگی بخشی از لامپ دیگر بخش‌ها دچار مشکل نخواهند شد که یک مزیت برای آن به‌حساب می‌آید. در حالت کلی ریسه نور مخفی در محیط‌هایی همچون اطراف کابینت‌ها، اطراف دیواره خانه‌ها، بر روی درختچه‌های کریسمس و بسیاری از موارد تزئیناتی دیگر کاربرد دارند.

کاربرد ریسه‌های نوری

انواع گوناگون ریسه‌های نوری

ریسه بر اساس میزان نوردهی و تجهیزات بکار برده شده در آن‌ها دارای انواع مختلفی هستند به همین دلیل متقاضیان باید در هنگام خرید آندقت بالایی را بکار گیرند. در حالت کلی ریسه‌های نوری دارای دو نوع تزئیناتی و ساختمانی هستند به همین دلیل باید باتوجه‌به نوع کاربرد یکی از آن‌ها خریداری شود.

 ریسه‌های ساختمانی از قدرت و استحکام بالاتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری نیز باتوجه‌به نوع تزئیناتی آن دارند. ریسهتزئیناتی که یکی از آن‌ها ریسه عکاسی است. با استفاده از یک سیم بسیار ظریف و مجموعه‌ای از لامپ‌های ال‌ای‌دی بسیار ریز و رنگی به وجود آمده‌اند و زیبایی بی‌نظیری را به محل موردنظر می‌بخشند.

ریسه‌های ساختمانی به دلیل آنکه در گاهی مواقع در محیط‌های بیرونی خانه استفاده می‌شوند به‌صورتی طراحی خواهند شد که علاوه بر ضدآب بودن در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی از خود مقاومت بالایی نشان دهد. ریسه‌های ساختمانی باتوجه‌به نوع طراحی بکار برده شده در آن‌ها دارای سه نوع نواری، شلنگی و نئون فلکسی هستند که در ادامه به توضیح مختصری از آن‌ها پرداخته شده است.

ریسه لامپی
  • ریسه ساختمانی نئون فلکسی

ریسه‌های نئون فلکسی یک نورپردازی بسیار یکنواخت و زیبا را اجرا کرده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع ریسه‌ها مصرف بسیار کم‌انرژی دارند که یک مزیت برای آن‌ها به‌حساب می‌آید. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که قدرت نوردهی و طول عمر زیاد این محصول باعث شده است که در بسیاری از موارد ریسه نور بکار برده شود. ریسه‌های نئون فلکسی با گذر زمان قدرت نوردهی خود را از دست نداده و به‌صورت اولیه و با همان قدرت باقی خواهند ماند.

  • ریسه نواری

ریسه نواری همان‌طور که از نام آن پیدا است از یک سیم با مجموعه‌ای لامپ ال‌ای‌دی تشکیل شده است که طول عمر بالایی دارند. قدرت نوردهی این محصول بسیار بالا است بااین‌حال از میزان کمی انرژی برای تولید نور توسط لامپ‌ها استفاده می‌شوند که یک مزیت مهم برای آن به‌حساب می‌آید.

ریسه تلویزیون
  • ریسه شلنگی

ریسه‌های شلنگی دارای قدرت نوردهی بسیار بالایی بوده و از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که این محصول همانند شلنگ قابلیت پیچش بسیار بالا را داشته ولی دچار هیچ آسیبی نخواهد شد.

ریسه تسمه ای

انواع ریسه نوری

قیمت و خرید ریسه نور

ریسه نورباتوجه‌به نوع و میزان استفاده‌ای که دارند در قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. به عبارتی قیمت نهایی این محصول باتوجه‌به کیفیت ال‌ای‌دی‌های کوچک بکار برده شده در آن، طول ریسه خریداری شده، نوع آن که شامل نئون فلکسی، نواری و غیره می‌شود تعیین خواهد شد. ریسه‌های نوری درصورتی‌که قابلیت تعویض بخش‌های آسیب‌دیده دستگاه را داشته باشند قیمت بالاتری نسبت به نوع عادی این محصول دارند که یک مزیت بسیار مهم برای آن به‌حساب می‌آید.

 همچنین باید به این نکته اشاره کرد که همه ریسه‌ها مانند ریسه عکاسی به دلیل حساسیت بالایی که دارند باید از مراکز معتبر خریداری شوند که فروشگاه خرید خوب یکی از آن‌ها است. این فروشگاه تمام محصولات نورپردازی خود را در کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان ارائه کرده و مشاوره‌های ارزنده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌کند.

ریسه تاس فلزی

قیمت و خرید ریسه نوری

کلام آخر

ما در این مقاله به طور کامل به بررسی انواع ریسه نور و کاربرد آن‌ها پرداختیم. در حالت کلی ریسه‌ها نوری از سیم‌های ظریفی تشکیل شده‌اند که لامپ‌های ال‌ای‌دی بسیار ریزی به‌صورت سری به‌وسیله سیم‌ها فوق به یکدیگر متصل شده‌اند. این ریسه‌ها نور را به‌صورت زیبا و یکدستی تولید کرده و زیبایی عالی را به محیط می‌بخشد به همین دلیل در محیط‌هایی همچون اطراف کابینت‌ها، کناره‌های دیوار و بسیاری از مکان‌های دیگر بکار می‌روند.

ازآنجایی‌کهریسه تجهیز بسیار ظریف و حساسی هستند باید آن را از مراکز معتبر مانند فروشگاه خرید خوب تهیه کرد. این فروشگاه انواع مدارات برقی را باکیفیت بسیار بالایی به متقاضیان ارائه داده و بااین‌وجود هزینه بسیار کمی را از مشتریان خود دریافت خواهد کرد که یک مزیت بسیار مهم برای آن به‌حساب می‌آید.

خرید ریسه های با کیفیت به همراه گارانتی از فروشگاه ما به نشانی

kharid-khob.ir

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟