ریسه‌ آبشاری چیست؟

دسته بندی ها :
ریسه‌ آبشاری چیست؟

ریسه‌ ضد آب آبشاری

شما می‌توانید حیاط منازل خود را با ریسه‌ آبشاری (بارانی) جذاب‌تر کنید. یکی از ریسه‌های پر طرفدار برای زیباسازی بافت شهری در جشن‌ها و مراسمات ریسه‌ آبشاری است. بسیاری از ما در هنگام عبور از خیابان‌ها با آن‌ها رو به رو می‌شویم اما با نام آن آشنا نیستیم. این قبیل ریسه‌ها برای تزئین فضای داخلی و خارجی منازل خصوصا درختان نیز قابل استفاده است که زیبایی این فضاها را دو چندان می‌کند.

ریسه‌های شهاب سنگی درست مانند بارش شهاب سنگ یا بارش باران در آسمان شب است که زیبایی بصری خاصی در جشن‌ها ایجاد می‌کند. این ریسه‌ها در مهمانی‌ها و جشن‌های عروسی و عیدها انتخاب ایده آلی برای تزئین حیاط، باغ، درختان و سالن هتل‌ها است که چشم انداز فوق العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

نمایی از ریسه آبشاری

اگر قصد ایجاد یک فضای شگفتانه را در ورودی باغ و حیاط خود را دارید روی این محصول جذاب حساب باز کنید که جای کار بسیاری دارد و با سلیقه و دیزاین های متنوعی میتوان از آن بهره برد.

بصورت پیش فرض میتوان یک طرح ابر مانند را با نئون فلکسی ایجاد نمایید و در قسمت پایین از این ریسه های ابشاری بعنوان ریزش باران استفاده نمایید . طرحی که در خیابان های تهران توسط شهرداری بارها اجرا شد و مورد توجه قرار گرفت.

ریسه آبشاری ضد آب است؟

بسیاری از مشتریان عزیز برای خرید ریسه آبشاری این سوال در ذهن شان پدید می آید که آیا این محصول ضدآب است و در مقابل بارش باران میتواند از خود مقاومت نشان دهد که پاسخ ما به این سوال بله هست!!!

ریسه های ابشاری که در حال حاضر ساخته میشوند دارای ای پی 67 میباشند و در برابر باران و گرد و غبار مقاوم هستند.

در فروشگاه ما ریسه آبشاری در رنگبندی متنوع موجود است و میتوانید بصورت تک یا تعداد سفارش دهید

برای خرید ریسه آبشاری از فروشگاه ما اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟