ریسه لامپی طرح قدیم

دسته بندی ها :
ریسه لامپی طرح قدیم

برای هر میهمانی یا جشنی باید یک طراحی و ایده پردازی جذاب با تجهیزات نورپردازی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم فضای دلنشین و مناسبی را برای حضور میهمانان فراهم نماییم و کیفیت و لذت شادی را چند برابر سازیم.

در بین محصولات متنوع ما ریسه لامپ طرح قدیم یکی از محبوب ترین گزینه هایی است که بسیاری از شما عزیزان آنرا جز محبوب ترین های فروشگاه ما معرفی کرده اید و به همین دلیل یک بار دیگر با هم این ریسه دوست داشتنی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

این محصول با دیگر ریسه های طرح لامپی که در فروشگاه موجود میباشد یک تفاوت بسیار مهم دارد و آن نور بسیار خوب و جذابی است که لامپ های این ریسه از خود ساطع می کنند و براحی فضای شما را تا حدود زیادی روشن خواهند کرد.

این ریسه لامپی طرح قدیم با سیم بسیار با کیفیت و مقاومی ساخته شده است که در هر شرایطی میتواند از خود استقامت خوبی نشان دهد و براحتی دچار مشکل نخواهد شد.

به نظر این ریسه با لامپ های رشته ای گزینه مناسبی برای کسانی است که بدنبال خلق یک دکور جذاب در تراس ،حیاط و یا باغ و ویلای خود هستند تافضای دورهمی های خانوادگی و دوستانه خود را تغییر 360 درجه ای بدهند و همه را به وجد بیاورند.

این ریسه لامپی در متراژهای مختلفی توسط گروه ما ساخته میشوند که میتوانید طبق متراژ مورد نیاز خود آنرا از فروشگاه ما سفارش دهید.

5متر 15 لامپ – 10متر 25 لامپ – 20 متر 50 لامپ

جهت مشاوره و خرید این محصول میتوانید بصورت مستقیم با پشتیبان فنی ما صحبت نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شماره تماس جهت مشاوره تلفنی یا از طریق واتس آپ…..09356481449

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟