پرده قلب نوری مناسب دیزاین منزل

دسته بندی ها :
پرده قلب نوری مناسب دیزاین منزل

ریسه های نوری بصورت ذاتی هیجان افرین و جذاب هستند و این شاید به دلیل منبع نور و اصل پدیده روشنایی است که خداوند در دل ما قرار داده است که بصورت ناخوداگاه هر فرد سالمی به سمت روشنایی و نور سوق داده میشود به نسبت تاریکی و ظلمت!!!

در این میان محصول بسیار زیبا و رمانتیک ای را امروز بشما معرفی خواهیم کرد که میتواند فضای دکوراسیون منزل، اتاق خواب و یا باغ تالار شما را رویایی و دگرگون سازد.

قلب در تمام دنیا بعنوان نماد دوست داشتن و محبت شناخته میشود و در طراحی های مختلفی که در صنعت دکوراسیون و … صورت میپذیرد این نماد را به طرق مختلف بکار میبرند و همیشه جذابیت های خود را داشته و دارد.

ریسه پرده طرح قلب هم از همین دست طراحی هایی است که بسیار مورد توجه علاقمندان به کارهای نوری قرار گرفت و جز پرفروش ترین محصولات مخصوصا در سال های اخیر بوده است.

این محصول که با برق شهری کار میکند و دارای هشت حالت رقص نور مختلف میباشد که جذابیت های بصری آنرا چند برابر میسازد.

نصب این محصول کار بسیار ساده و راحتی است و میتوان انرا در اتاق خواب بعنوان یک بک لایت در شبانه های طلایی خود استفاده نمایید که نور قرمز آن اتاق را حسابی پر از احساس و هیجان خواهد کرد همچنین این محصول در رنگ های دیگری نیز روانه بازار شده است که در فروشگاه ما رنگ زرد آفتابی آن نیز موجود میباشد.

تصاویر این محصول را در ادامه برای شما قرار داده ایم.

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟