قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

ثبت اطلاعات مشتريان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد  نمایید  و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌ هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

مراحل بررسي و ارسال سفارشات :

پس از پرداخت سفارش و تاييد شدن آن كه حداكثر ۱ روز كاري طول خواهد كشيد ،‌ وضعيت سفارش به ” در حال آماده شدن ” تغيير مي كند . در صورتي كه سفارش به كسري بخورد به وضعيت ” در انتظار كامل شدن ” تغيير كرده و ليست موارد كسري داخل توضيحات سفارش ثبت مي شود و در غير اين صورت پس از بسته بندي به ” آماده به ارسال ” تغيير حالت مي دهد . آماده به ارسال سفارش به اين معناست كه در همان روز تحويل شركت مربوطه براي حمل بسته خواهد شد (پست ، تیپاکس و …) . ۱ تا ۲ روز كاري پس از ارسال بسته (آماده به ارسال شدن) نيز كد پيگيري بسته داخل توضيحات سفارش ثبت شده و وضعيت بسته به ” تحويل داده شده ” تغيير مي كند .

پيگيري سفارشات :

جهت پيگيري سفارش خود در صورتي كه زمان بندي هاي قيد شده سپري شده و بسته بدون تغيير وضعيت مانده است ،‌مي توانيد از طريق شماره های درج شده با فروشگاه تماس بگيريد .

09356481449

روش هاي ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند كه مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشريح در صفحه ارسال سفارشات قيد شده است .

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

قبل از ارسال کالا ما تست سلامت را در مجموعه خود بر روی محصولات انجام خواهیم داد و قطعا پس از کنترل کیفی به دست شما خواهد رسید .

پس از رسیدن کالا بمدت 24 ساعت شما میتوانید در صورت مشاهده ایراد با ما در میان بگذارید تا در صورت تایید ما کالا را برای شما تعویض نماییم

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌ بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .

اعلام مغايرت :

در صورتي كه اجناس ارسال شده با فاكتور مغايرت داشته باشد ، مشتري موظف است حداكثر تا ۱ روز بعد از دريافت بسته ، فروشگاه را در جريان بگذارد ، در غير اين صورت بعد از اين زمان مسوليتي بر عهده فروشگاه نمي باشد.

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌ علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد.  بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد ، سفارش داده شود  بررسي خواهد شد و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود .

× کمک میخواهید؟