معرفی رقص نور 1به4

دسته بندی ها :
معرفی رقص نور 1به4

برای خارج شدن از مرز خانگی یا رقص نورهای آماتور لازم است از دستگاه 1به4 کمک بگیرید زیرا که این محصول جذاب دروازه ی رقص نورهای حرفه ای میتواند باشد و نقطه شروع این سرزمین خارق العاده !!!بعد از مدت ها یکه تازی رقص نور 1به16 در بازار با قیمت طلایی و محبوب شدنش در نزد هواداران دنیای نور این دستگاه به یکباره معادلات بازار را بهم ریخت و با ورودش انقلابی شگرف را در عرصه تجهیزات نورپردازی با قیمت زیر 5 میلیون تومان ایجاد نمود.

چراغ بلک لایت 4تایی

این محصول دارای 4 عدد چراغ بلک لایت میباشد که میتواند در میهمانی هایی که لباس های بلک لایت استفاده بسیار مورد استفاده قرار گیرد و دیگر نیازی به هزینه برای خرید چراغ بلک لایت نخواهید داشت.

این چراغ ها که قابلیت ثابت شدن و یا فلاش زدن دارند بسیار میتواند بشما در میهمانی تان کمک کند .

رقص نور نیمکره هوشمند حرفه ای

در این دستگاه یک رقص نور نیمکره قرار داده شده است که بصورت هوشمند قابلیت حرکت به سمت چپ یا راست را دارا میباشد و این قابلیت از نقاط قوت ان دستگاه قدرتمند بحساب میاید.

ایجاد افکت های جذاب و نوردهی در رنگ های مختلف از ویژگی های این رقص نور نیمکره است. این رقص نور را بر روی هر رنگی میتوان نگه داشت با کلیدهای کنترلی که در پشت دستگاه تعبیه شده است.

تنظیم سرعت چرخش این رقص نور نیکره نیز امکان پذیر است.

لیزرشو سبز و قرمز طرح دار

در این دستگاه 2 عدد لیزر سبز و قرمز قرار داده شده است که میتواند طرح های مختلفی را بر روی سطح نمایان سازد و جذابیت چشمگیری را به فضای ما بدهد

در کنار این نورپردازی حتما سعی کنید از دستگاه های بخار نیز استفاده نمایید تا قدرت دستگاه بخوبی برای شما و بینندگان محرز شود!!!

فلاشر سفید 2 تایی

در قسمت پایینی این دستگاه 2 عدد فلاشر پر نور با نور یخی تعبیه شده است که میتواند در بخش هایی از مراسم نور سفید را بتاباند که این بخش نیز قابلیت تنظیم سرعت فلاش زدن را دارد.

قابلیت کنترل دستگاه از طریق پورت DMX

پورت دی ام ایکس جهت اتصال چندین دستگاه بهم میباشد تا بتوانیم آنها را راحت تر هدایت نماییم و از یک مرکز فرمان دهی کنیم.

میتوانیم از طریق این پورت دستگاه را به میز کنترلرهای dmx نیز متصل نماییم که همین قابلیت این محصول را در زمره محصلات حرفه ای قرار میدهد.

ابعاد دستگاه 1 به 4

دستگاه رقص نور 1 به 4 ابعاد جمع و جوری دارد و طراحی آن جالب و زیباست و دستگاه کاملا مستطیل شکل ساخته شده است وزن این رقص نور در حدود 1.5 کیلوگرم میباشد .

نتیجه گیری

در پایان میتوان عنوان کرد که این محصول با توجه به قابلیت های ویژه ای که دارد و همچنین ساپورت پورت DMX از گزینه های بسیار خوب جهت استفاده در مراسم های شما و باغ تالارها و یا حتی مراسم های خانگی میباشد.

با قیمتی نسبتا مناسب و کارایی بالا !!!

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟