آموزش ساخت تابلو طرح قلب با عکس یادگاری

دسته بندی ها :
آموزش ساخت تابلو طرح قلب با عکس یادگاری

سلام به همگی دوستان !!!

امیدوارم حالتون خوب باشه و روزای خوبی و درحال سپری کردن باشید. در این پست از مطالب وبسایت قصد ارائه یک آموزش جذاب و دوستداشتنی رو داریم که در بسیاری از مناسبت ها میتوانید بعنوان هدیه از آن بهره ببرید!

برای ساخت این کار جذاب و هنری که عکس های خود را میتوانید روی آن چسبانده و با نوردهی جذابی آنرا رویایی تر کنید و به دیوار اتاق خواب نصب نمایید و کلی از آن لذت ببرید تجهیزات در دسترسی را لازم دارید که براحتی میتوانید آن ها را فراهم سازید.

1-یک صفحه تخته سه لا یا ورق پلکسی یا کارتن با کیفیت

2-حدود 50

3-ریسه نور حداقل 5 متر

مراحل ساخت:

در ابتدا شما طبق تصویر زیر میبایست ورق خود را طبق محاسبه و دقیق برش بزنید تا شکل پلکانی قلب را بر روی صفحه ایجاد شود , محل قرار گرفتن هر عکس را مشخص نمایید.

شماتیک قلب

برای این کار میتوانید از نرم افزارهای گرافیکی همچون کورل دراو نیز بهره ببرید که نیاز به کمی تخصص دارد!

اگر در ساخت این صفحه و طراحی آن با مشکل برخوردید زیر همین پست نظر بدهید تا ما شما را بهتر راهنمایی نماییم .

پس از ایجاد صفحه حالا کافیست عکس ها را روی محل های مشخص شده به ترتیب نصب نماییم و بعد از آن برای نورپردازی کادر قلب دست بکار شویم.

طرح تابلو قلب با عکس
جهت نورپردازی استند قلب معمولا از ریسه های سوزنی استفاده میشود که در ویدئویی هم که در ادامه برای شما قرار خواهیم داد ریسه بکار رفته شده سوزنی هست ولی اگر ظرافت بیشتری را میخواهید میبایست از ریسه مفتولی استفاده نمایید.

نورپردازی کادر قلب با نور جلوه و زیبایی بی نظیر و استثنایی را به استند میدهد بطوری که میتوان از آن بعنوان یک شب خواب نیز در اتاق خود استفاده نمایید.

مشاهده کردید که با کمی صبر و حوصله و داشتن سلیقه میتوان براحتی یک دکوری جذاب با عکس های پر خاطره خود و ریسه های نوری بسازید و به دوستان و عزیزان تان هدیه بدهید.

در انتها نیز ویدئو ساخت این کاردستی جذاب قلب با عکس و ریسه را برای شما قرار داده ایم تا بخوبی با مراحل ساخت آن کاملا آشنا شوید!

خرید ریسه سوزنی از اینجا

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟