استفاده از ریسه نور در دکوراسیون عروسی

دسته بندی ها :

نور و نورپردازی برای من که حرفه و زندگی ام با آن معنا پیدا کرده است و هر روز با تجهیزات مختلفی در این حوزه سرکار دارم همه چیز است و برای بسیاری از شما نیز نقش نور در زندگی غیر قابل انکار میباشد !!!

ارزش نور را زمانی بهتر متوجه میشویم که فقط برای چند دقیقه در تاریکی مطلق محیط ما فرو رود آن موقع است که یاد ادیسون و دوستان اش قطعا خواهیم افتاد که چه کشف بزرگی را برای تاریخ بشریت انجام دادند.

نورپردازی فانتزی با ریسه موضوع بحث ماست

در باغ و تالارهایی که به منظور برگزاری جشن عقد و عروسی تجهیز میشوند از ریسه های نور ویژه ای استفاده مینماییم که جذابیت چندبرابری را برای محیط و میهمانان به ارمغان خواهند آورد. ریسه هایی که عکس و فیلم های یادگاری را نیز بسیار زیباتر خواهند کرد و قطعا شما را بیاد مراسم های هالیوودی و لاکچری می اندازند.

ریسه های نور و کاربرد آن در دکوراسیون

اگر قصد نوپردازی فضای باغ و تالار خود را دارید یا از برگزار کنندگان مجالس هستید باید با دقت تجهیزات و دیزاین های روز دنیا را دنبال نمایید تا طرح های بروز و ایده آلی را برای مشتریان خود بتوانید پیاده سازید .

ما در این پست ها قصد نشان دادن محصولات خود بصورت نصب شده به شما را داریم که به چه صورت میتوان از آنها بهره برد و استفاده نمود.

محصولاتی که با هر سلیقه ای به یک شکل جدیدی خواهند درآمد و تکراری بودن در کار آنها نیست و این شما هستید که با دیدگاه خود آنها را نصب و اجرا مینمایید.

نورپردازی درختان با ریسه نور

در تصاویر بالا بخوبی از ریسه های نوری جهت نورپردازی تنه درختان و شاخه های آن استفاده شده است و زیبایی چشم نوازی را به آنها هدیه داده اند که محیط را واقعا استثنایی جلوه میدهند.

استفاده از ریسه نور سوزنی و ریسه های حبابی طرح قدیم گزینه جذابی جهت نورپردازی محیط های بیرونی همچون باغ ها میباشد.

اگر قصد اجرای چنین دیزاین هایی را دارید میتوانید جهت خرید محصولات مورد نیاز با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟