ترکیب رویایی ریسه نور و گل در دکوراسیون منزل

دسته بندی ها :
ترکیب رویایی ریسه نور و گل در دکوراسیون منزل

اگر در ایجاد یک فضای جذاب و پر احساس در اتاق خود یا منزل به گزینه خوبی دست نیافته اید اگر دلتان یک تغییر رویایی و جذاب را در دکوراسیون منزل تان میخواد اگر برای روحیه گرفتن بفکر یک دکوری زیبا و تو دل برو هستید ما بشما محصولات نورپردازی خود را پیشنهاد میکنیم که بارها به کار گرفته شده اند و بخوبی امتحان پس داده هستند.

در تصاویر زیر بخوبی این زیبایی و جلوه مثال زدنی را میتوانید مشاهده نمایید که چطوری با ریسه های نوری فضای داخلی منزل را نورافشانی کرده ایم و یک طرح ایده ال و منحصر به فرد را ارائه داده ایم.

در تصاویر بالا ملاحضه میکنید که با کمی خلاقیت و سلیقه و داشتن ایده مناسب ریسه های نوری چطوری معجزه میکنند و زیبایی وصف نشدنی را به منزل ما میتوانند هدیه دهند این ریسه های دوستداشتنی که در انواع رنگ نور و متراژ در فروشگاه ما موجود میباشند را براحتی تهیه نمایید و هر طوری که خودتان میپسندید در منزل از آنها استفاده نمایید. در این تصاویر ترکیب برگ های سبز رنگ که بصورت مصنوعی در بازار موجود هستند و ریسه های نور بسیار زیبا و دوستداشتنی بنظر میرسد و محل نشیمن ما در خانه را رویایی کرده اند.

در نمونه های بعدی هم استفاده از ریسه کریسمسی یا سوزنی در راهرو ها چقدر عالی و حرفه ای نصب شده اند و واقعا جلوه وصف نشدنی را به دیواره ها داده ایم .در تصویر وسط هم باز ترکیب ریسه های نوری و گل آفتاب گردان بصورت آویز آویز یک ایده بسیار خاص و متفاوت را بر روی دیوار پیاده کرده است.

در تصاویر قسمت اخر این مطلب هم یک طرح که از ریسه های آویز آویز یا بقولی ICicle در قسمت بالایی سقف اتاق استفاده شده که گزینه ایده الی میباشد و براحتی میتوانید یک طرح رویایی را با این ریسه که نمونه 10 متری 45 آویزش در فروشگاه ما هم موجود میباشد پیاده نمایید.

تصویر وسطی نیز برای قسمت بک گراند گلخانه از ریسه های سوزنی بر روی دیوار استفاده شده که واقعا نور مناسب و شیکی را برای فضا ایجاد کرده است.

اما در عکس اخر بز هم بای اتاق خواب و قسمت ایینه ریسه های نوری به همراه اویزهای گل یک ترکیب جذاب را برای اتاق ما ساخته اند که میتوان آنرا به نوعی یک ترکیب فانتزی و جدید در نورپردازی با ریسه های نوری دانست.

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟