ساخت طرح های نئونی جذاب و دلبرانه+عکس

دسته بندی ها :
ساخت طرح های نئونی جذاب و دلبرانه+عکس

شاید برای شما نئون فلکسی ها چندان شناخته شده نباشند و اطلاعات کافی راجب این نوع از ریسه های نوری را نداشته باشید و اینکه در چه جاهایی مناسب استفاده شدن هستند و میتوان از آنها کار گرفت!!!

برای اینکه با نئون فلکس و ساختار آن آشنا شوید بهتر است ابتدا ریسه های شیلنگی یا تسمه ای رو مورد بررسی قرار دهیم زیرا نئون ها زیر مجموعه ای از ریسه های تسمه ای بحساب می آیند اما با روش مات و سیلیونی که هارمونی جذابی را به نور ریسه میبخشد و آنرا یکدست تر به چشم بیننده منعکس مینماید.

ریسه های تسمه ای در حلقه های 100 متری روانه بازار میشوند

ریسه های نئون فلکسی از ریسه های تسمه ای با روکش سیلیکونی ساخته میشوند و بسیار هم مورد پسند دیزاینرهای دکوراسیون در سرتاسر دنیا قرار گرفته است . قبلا از گاز نئون در لوله های شیشه ای جهت ایجاد طرح های نوری مختلف استفاده میشد که با رو کار آمدن ریسه های نئون فلکس ال ای دی آن ها کم کم از بازار خارج شدند.

نئون فلکسی ال ای دی مناسب دیزاین دکوراسیون

در حال حاضر از ریسه های نئون فلکسی چه در طراحی های شهری و چه داخلی بصورت گسترده استفاده میشود و بعنوان یک کالای پرطرفدار در بین محصولات نورپردازی جای خود را پیدا کرده است.

به همین دلیل مدل های متنوع و مختلفی از این ریسه ها در بازار وجود دارد که بسته به نوع کاربرد مورد استفاده قرار میگیرند.

ریسه نئون فلکسی با ضخامت و زاویه دید مختلفی وجود دارد که طراح بسته به نوع طرح و مقدار مورد نیاز مدل مناسب را انتخاب و بکار میبندد.در ادامه مدل های مختلفی از ریسه نئون فلکسی را برای شما قرار داده ایم.

ریسه نئون فلکسی 360 درجه
نئون فلکسی ضد آب با زاویه دید 360 درجه
انعطاف نئون فلکسی بسیار عالی میباشد

برای ایجاد طرح های دلبرانه و زیبا شرکت های مختلفی دست بکار شده اند و از نئون فلکسی ها برای طرح های خود استفاده مینمایند که مورد استقبال مردم در سرتاسر دنیا قرار گرفته است و از آنها در مناسبت ها و جشن های خود استفاده مینمایند.برای اینکه بهتر با این نوع از استند ها و تابلوها اشنا شوید تعدادی از آنها را در ادامه برای شما اماده کرده ایم.

خرید آنلاین ریسه نئون فلکس

برای سفارش تابلوهای نئونی برای دکوراسیون منزل خود با ما در ارتباط باشید.09356481449

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. یک عدد بیکار گفت:

    be naked when i get home?!?!?! خخخخ

  2. amirxxxmhmdi3792 گفت:

    خوبه بد نی سفارش دادم میگن خوبه

× کمک میخواهید؟