نورپردازی درختان با ریسه

دسته بندی ها :
نورپردازی درختان با ریسه

برای زیبایی بخشیدن به درختان در شب شما میبایست با استفاده از تجهیزات و ریسه مناسب نورپردازی این کار را انجام دهید تا از وجود آنها یک منظره و ویوو خوبی را داشته باشید .

اگر در حیاط یا باغ شخصی و یا هرجایی که درختان خوش فرم و زیبایی را دارید به این مقاله بخوبی دقت نمایید و با تکنیک هایی که در دیزاین درختان بکار گرفته شده است آشنا شوید .

جهت نورپردازی درختان اگر قرار است در یک برهه یکسال برای شما کارایی داشته باشند در فصل سرد و گرم و زیر تابش نور خورشید و بارش برف و باران حتما به فاکتور IP محصولات مورد استفاده توجه نمایید.

محصولات دارای ip گرچه قیمت بالایی دارند ولی با خیال راحت میتوان از آنها در فضای باز و تحت شرایط گرما و سرما استفاده کرد بدون هیچ گونه مشکلی!!!

این نکته را توجه داشته باشید که گاهی از ریسه های معمولی نیز در دیزاین های نوری فضای باز استفاده میشود که هزینه بسیار کمتری برای مجری خواهد داشت ولی عمر مفید آن پروژه زیر 3 ماه خواهد بود و کم کم رو به خرابی و خاموشی خواهد رفت پروژه !

در تصاویر پایین مدل های مختلفی از نورپردازی درختان با استفاده از ریسه های نور را میتوانید ملاحظه بفرمایید که هر کدام زیبایی و جذابیت خودش را دارد و برای خرید این ریسه ها میتوانید از ما مشاوره بگیرید تا بهترین گزینه ها را به شما بسته به کاری که قرار است انجام دهید معرفی نماییم.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. Saeid zati گفت:

    نورپردازی با ریسه برای۱۰ عدد از درختان هلو و پرتقال باغ (۵ ساله) مطخوام انجام بدم بهترین ریسه کدوم یک ار ریسه ها هست؟
    مرسی

    • مدیر گفت:

      سلام…وقتبخیر
      ریسه های ضدآب داریم هر 10 مترش 480 هزار تومان.
      ریسه های لامپ بزرگ هم داریم نور بسیار بالا
      هر 20 متر 50 لامپش 1میلیون و100 هزار تومان.
      واتس اپ ما جهت هماهنگی
      09356481449

× کمک میخواهید؟