آموزش ساخت تابلوهای نئونی+فیلم

دسته بندی ها :
آموزش ساخت تابلوهای نئونی+فیلم

تابلوهای نئونی از ابتدا تا به اکنون

نئون که در واقع یک نوع گاز مایع هست که با توجه به خاصیتی که دارد اگر در مجاورت الکتریسیه در خلا قرار بگیرید از خود نور جذاب و یکدستی را ساطع خواهد کرد که در گذشته بشدت مورد استقبال در صنعت تابلوسازی قرار گرفت و حدود 50 سال در بازار تبلیغاتی کشور جولان داد تا اینکه کمکم محصولات ال ای دی روانه بازار ها شدند و این صنعت پرطرفدار و جذاب را به کناره هل دادند!!!

کارهای نئونی به قدری دوستداشتنی و دلبرانه بودند که در کافه های شیک و لاکچری محال بود در فضاسازی داخلی از آنها طراح پروژه یا صاحب کافه بکار نگیرید و انگار پای ثابت تمام کافه ها شده بودن.

بعد از ورود ال ای دی ها در بازار بسرعت محصولاتی با نام نئون فلکس ال ای دی نیز در کنار اقلام دیگر بفروش میرسید که یک کالای زیبا و منعطف با نوری یکدست بود که گویی امده تا نئون های گازی از رده خارج شده را با شکل و شمایلی مدرن تر دوباره احیا نماید و طرفداران این محصول جذاب را به سمت خود جذب!!!

نئون هایی که وارد بازار میشد اکثرا با ولتاژ 220 ولت برق شهری کار میکردند و بزرگترین عیب آنها برش در هر یک متر بحساب می آمد که این موضوع دست طراح را برای ساخت طرح هایی با ظرافت زیاد که برش های متعدد و کمتر از یک متر داشت را می بست و اجازه نمیداد در این پروژه ها بکار گرفته شوند. و اکثر در کارهای بزرگ میبلمان شهری شهرداری و اجراهایی از این دست استفاده میشدند.

تاثیر مجستیک الکترونیک در ورود نئون به بازار

دیری نپایید که با سفارش مجموعه ما و گروه مجستیک الکترونیک واردات نئون ال ای دی 12 ولت با قابلیت برش در هر 2.5 سانت به بازار عرضه و پخش گردید و این محصول جذاب جهت ساخت هر طرحی در هر ابعادی مناسب و قابل استفاده شد و تا به الان در بسیاری از پروژه های نوری بکار گرفته شده است.

ایمن بودن ،نور عالی و ظرافت مثال زدنی و همچنین قابلیت برش در هر 2.5 سانت باعش شد این ریسه نئونی جز محبوب ترین و پر طرفدارترین محصول حال حاضر بازار ریسه های تزئینی شود.

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟