ایده هایی الهام بخش برای نورپردازی تراس، باغچه و بالکن خانه+عکس

دسته بندی ها :
ایده هایی الهام بخش برای نورپردازی تراس، باغچه و بالکن خانه+عکس

وقتی فصول گرمترفرامیرسد،بسیاری ازمادوست داریم برخی ازشب هایاحتی اکثراوقات رادرحیاط وباغهای خود بگذرانیم. داشتن یک نورپردازی جذاب درحیاط خلوت میتواند فضای بیرون ازخانه شمارابه مکانی قابل استفاده ودنج برای بازدید ازعزیزان ویاداشتن یک میان وعده لذتبخش تبدیل کند. میتوانیدیادبگیریدکه چگونه خودحیاط وباغ تان رامطابق میل وعلاقه شخصی دیزاین کنید. این ایده هاوآموزش های نورپردازی حیاط خلوت راامتحان کنیدتاحیاط خودرابه هنگام غروب خورشیدبه زیباترین شکل ممکن درآورید! نورپردازی حیاط خلوت درواقع اتاق دیگری رابه خانه شمااضافه میکند،وچه کسی است به فضای کمی بیشتربرای زندگی وتفریح نیازندارد؟ ایده نورپردازی مناسب شما چیست؟

1.نورپردازی تراس با استفاده از ریسه حباب آفتابی

تنها با استفاده از یک ریسه حبابی با نور آفتابی میتوان به نما و فضای یک تراس، حیاط خلوت یا باغچه، گرما و صمیمیت بخشید.

2.  کاربرد ستون های نوری کروی

این دیزاین برای برگزاری یک جشن فارغ التحصیلی یا مهمانی های تابستانی به عناون یکی از برترین گزینه های هر میزبانی خواهد بود. در صورت وجود یک استخر در حیاط خلوت یا باغچه انعکاس نور این ستون ها در آب باعث نور بیشتری نیز خواهد شد.

انعکاس نور در آب

3. استفاده از  شمع ال ای دی

در این روش به سادگی و هزینه کم فقط با استفاده از چندین شمع محبوس داخل چنین شیشه هایی یک نورپردازی شبیه فانوس ایجاد کرده و آنها را بدین صورت از درختان یا از سقف ورودی تراس آویزان کنید و از یک مهمانی یا عصرانه دورهمی لذت ببرید.حتی میتوان این شیشه هارا به دیوار نیز آویزان کرد.

4. استفاده از چراغ های طرح فانوس

این چراغ ها با ارتفاع هلی متفاوت بصورت گروهی (لوستر مناسب فضای تراس) یا بصورت پراکنده، آویزان از سقف یا در امتداد یک دیوار  به کار برده شوند.

اویزهای نوری دکوری

5. لوستر دست ساز

با استفاده از یک بادکنک یا توپ لاستیکی و پیچاندن کنف های آغشته شده به چسب چوب دور بادکنک یا توپ، پس از خشک شدن کامل کنف ها بادکنک را ترکانده و از لابلای سوراخ های گوی کنفی خارج کرده و ریسه مفتولی مان را به رنگ دلخواه داخل گوی جاساز کرده و درست مانند یک لوستر مناسب برای محیط باغ و حیاط به محل دلخواه خود آویزان میکنیم.

6. لامپ کنده ی چوب ترکدار

این ایده اولین بار توسط فردی بنام “دانکن میردینگ ” که با قراردادن یک لامپ آفتابی در میان این کنده چوب های ترک دار ، نمای منحصر به فرد و جذابی را برای یک حیاط و باغ رویایی به ارمغان آورد.

7. ریسه های مفتولی و سوزنی

به میطان دلخواه و به روش خود میتوانید دور تنه ی یکدرخت و یا از شاخه های درخت این ریسه های مفتولی را آویزان کرده  و درنهایت یک درختی شبیه درخت کریسمس به باغ خود هدیه دهید.

خرید آنلاین ریسه 50 متری

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟