ایده های نورپردازی مناسب مراسم

دسته بندی ها :
ایده های نورپردازی مناسب مراسم

برای برگزاری مراسم های مهم و حساس مانند نامزدی ،عقد و یا حتی عروسی و تولد حتما شما نیز مدت ها به نحوه برگزاری آن از قبل فکر کرده اید و یا همچنان بدنبال یک مسیر و ایده جذاب هستید تا با توجه به بودجه و محل برگزاری بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

مراسم های شما بخش های متنوعی دارد که هر کدام در جای خود باید بخوبی مدیریت شود تا در مجموع هم به میهمانان شما خوش بگذرد و هم خودتا از این میزبانی سربلند خارج شوید!!!

ما با توجه به زمینه کاری خودمان قصد داریم تا به بحث دکوراسیون و نورپردازی محل برگزاری مراسم بپردازیم و در این میان ایده ها و تجهیزات مختلفی را به شما معرفی نماییم و یک مقاله پربار را در پایان توانسته باشیم روی سایت قرار بدهیم تا کمکی به شما کرده باشیم.

دکوراسیون مناسب یک مراسم

برای جذاب شدن فضا باید به بحث نورپردازی و دیزاین محیط با تجهیزات مناسب توجه ویژه ای داشته باشید . برای نورپردازی لوازم متنوعی در بازار موجود میباشد که بسته به بودجه و سلیقه میتوانید از آنها کمک بگیرید و جذابیت دلنشینی را به محیط ببخشید.

در تصاویر بالا که به انتخاب برای شما آماده کرده ایم هر کدام بخوبی تاثیر دکوراسیون مناسب و ریسه های نوری مخصوص مراسم را نشان میدهند که شما را به وجد میتوانند بیاوند و حتما دوست دارید تا در شب های مهم زندگی خود از این مدل ایده ها بهره ببرید و استفاده کنید.

این دکورهای نورپردازی شده باعث زیبایی چندبرابری فیلم و عکس شما میشود و برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

استفاده مناسب از ریسه های نور

ریسه های نور که خیلی ها تصور میکردند فقط برای تولد و جشن مولودی از آنها استفاده میشود حالا به یک اهرم کلیدی و مهم در دکوراسیون های مختلف تبدیل شده اند و هر روز مدل ها و طرح های متنوعی از آنها وارد بازار میشود و دست طراحان دکوراسیون را باز نگه میدارند.

برای استفاده از ریسه های نوری میتوان طرح و ایده خاصی را پیاده سازی نمایید تا بهترین جلوه و جذابیت را از آن بتوانید بگیرید. هر چه ریسه های نوری را با سلیقه تر نصب نمایید زیبایی آنها بیشتر به چشم خواهد آمد.

در دو عکس بالا بخوبی استفاده از ریسه های نوستالژی طرح قدیم نشان میدهد که چه جذابیت بالایی را در عکس ها میتوانند داشته باشند و این ریسه دوست داشتنی و محبوب قطعا گزینه ایده آلی است برای استفاده در باغ و تالار و … و یا حیاط منازل !!!

این ریسه با طول 17 متر و 50 عدد لامپ با نور آفتابی در فروشگاه ما موجود میباشد و میتوانید جهت سفارش آن با ما در ارتباط باشید.

کیفیت مطلوب و نور جذاب از ویژگی های بارز این ریسه به حساب می آید.

در تصویر بالا که عروس و داماد همدیگر را در اغوش کشیده اند از ریسه های خوشه ای آویزی استفاده شده است که در متراژهای مختلف در فروشگاه ما موجود میباشد و محصولی بسیار کاربردی و ایده آل جهت رسیدن سریع به نتیجه است و براحتی میتوان یک محیط را با این مدل ریسه نورپردازی نمود.

در تصویر دیگر از ریسه های خوشه ای یا پرده آویز سایز 3در3متر ویا ریسه های متراژ بالا 25متر و 50 متر استفاده شده است که کاملا اطراف میز شام را بخوبی پوشش داده است و فضای رویایی را برای میهمانان پدید آورده است.

استفاده از ریسه میکرو جهت عکاسی عروس داماد

ریسه های میکرو که بسیار ریز و جذاب اند و دارای سیم های ظریفی هستند گزینه طلایی جهت استفاده در عکاسی عروس و داماد بشمار می آیند و میتوان در حالت های مختلف و متدهای متنوع از این محصول دوستداشتنی جهت گرفتن عکس و فیل استفاده کرد.

در ادامه تصویری از یک زوج برای شما قرار داده ایم که با در دست داشتن یک چتر نور با ریسه میکرو یک قاب زیبا را خلق کرده اند که هر بیننده ای را بخود جذب مینماید.

سلیقه در بکار گیری تجهیزات نورپردازی در جای مناسب مصداق همین عکسی است که اینجا برای شما قرار داده ایم.

استفاده از ریسه پرده ای در دکوراسیون

ریسه های پرده آویز با ارتفاع بلند بسیار مورد توجه دیزاینرهای مراسم قرار دارد و در اکثر کارهای خود این محصول کاربردی را استفاده مینمایند. این ریسه به علت داشتن ساختار مناسب و آویزهای مجزا بسیار بهتر از ریسه های خطی روی بک دراپ ها قرار میگیرد و کار را بهتر میتوان پیش برد.

در ادامه چندین تصویر از استفاده صحیح و مناسب از این ریسه پرده ای باهم میبینیم.

استفاده از ریسه آویز طرح حباب گرد

پرده آویز با طرح حباب گرد هم مانند طرح لامپ نوستالژی طرح قدیم ریسه ای جذاب و ایده آل جهت نصب بر روی حلقه پشت سر عروس داماد میتواند باشد و زیبایی مختص بخود را دارد .

استفاده از این پرده هم میتواند گزینه خوبی بحساب بیاید.

سخن پایانی

در پایان این را خدمت شما عزیزان عرض مینمایم که برای داشتن یک دکور جذاب و مطلوب نیاز به خلاقیت است تا هزینه کردن بیهوده اگر کمی فکر کنید و بیشتر تحقیق نمایید میتوانید خودتا بهترین ها را با هزینه مناسب تر پیاده نمایید. امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.یاعلی

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. میلاد گفت:

    مطالب جالبی دارید…

× کمک میخواهید؟