بوبو بالن یا بادکنک لامپ دار

دسته بندی ها :
بوبو بالن یا بادکنک لامپ دار

در مراسم هایی که قصد برگزاری یک دورهمی مهم را داریم یا میهمانی هایی همچون تولد ،نامزدی و یا حتی سالگردهای مختلف به یک دیزاین و آذین بندی زیبا هم نیاز داریم تا رنگ لعاب محفل مان جذابتر و شکیل تر بنظر بیاید. قبلا از بادکنک های رنگی معمولی بسیار استفاده میشد و این اواخر حتی بادکنک آرایی نیز بشدت مورد استقبال بسیاری قرار گرفته بود و در اوردگاه های مختلف از آن استفاده میشد اما در حیطه محصولات نوری یک شاهکار جذاب همه معادلات را بهم ریخته و میتوان حسابی روی آن حساب باز نمود!!!

بوبو بالن یا بادکنک شیشه ای نوری یکی از جدیدترین مدل های بادکنک میباشد که بعلت شفاف بودن نور را از خود عبور داده و جلوه زیبایی را در خود ایجاد مینماید.

آموزش سرهم کردن بوبو بالن

برای سرهم کردن بوبو بالن شما کار چندان سختی را پیش رو ندارید و کافیست بالن را از تمامی جهت بکشید تا خودش را ول کند و سپس انرا با تلمبه باد نمایید. محفظه پلاستیکی نگهدارنده بالن را در زیر بالن قرار دهید و بالن را به دور ان بپیچانید و از شیار مخصو بگذرانید.

حالا با یک بند جداگانه محکم در بالن را ببندید تا باد داخل بالن خارج نشود سپس ریسه را از داخل میله نگهدارنده بالن بگذرانید و جا باتری را به میله وصل کنید.

ریسه را بصورت صلیبی دور بالن بچرخانید و فیکس کنید .

ریسه را روشن نمایید و از بوبو بالن خود لذت ببرید.

در داخل بوبو بالن میتوانید گاز هلیوم نیز کنید که باعث بالا رفتن بالن میشود و دیگر نیازی به استفاده از میله نگه دارنده نخواهید داشت.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. amirxxxmhmdi3792 گفت:

    دیدگاه های مختلف خوبی به این سایت دارم

× کمک میخواهید؟