ریسه حبابی افتابی،زرد مخصوص مراسم

دسته بندی ها :
ریسه حبابی افتابی،زرد مخصوص مراسم

برای بسیاری از زوج های جوان که هنوز در دوران عقد به سر میبرند و قصد گرفتن مراسم عروسی را در سر دارند شاید مرور این پست برایشان خالی از لطف نباشد و بتوانیم الگوهای مناسبی را در رابطه با تزئینات مراسم و یا استفاده از ریسه های نور در عکاسی فرمالیته و… به آنها ارائه دهیم.

ریسه های بسیاری را برای عکاسی و استفاده در فضاهای داخلی و خارجی با هم بررسی کردیم و طرح های زیادی را با آنها پدید اوردیم و شما را با چگونگی نصب و تزئیین محیط خود در شرایط مختلف آشنا نمودیم.

اگر یک فضا بخوبی از نظر چیدمان دکوراتیو بخوبی دیزاین شود قطعا نتیجه مطلوبی را چه برای حضار و چه در ثبت تصاویر برای شما خواهد داشت و شاید بتوانید این حس خاص بودن را به میهمانان خود انتقال دهید با طراحی حساب شده و مهندسی(با هزینه متعادل)!!!

اگر شما صاحب یک باغ و یا یک حیاط  دنج هستید ما به شما توصیه میکنیم که براحتی میتوانید با هزینه ای بسیار کمتر از آنچه که فکرش را میکنید محیطی زیبا و خارق العاده با ریسه های نور پدید اورید که شاید نمونه آنرا بیشتر در فیلم های خارجی دیده باشید.

ریسه های نوری برای این دیزاین که در ادامه تصاویر آنرا قرار داده ایم توسط گروه ما بصورت سفارشی ساخته میشوند و شما میتوانید این محصول را از طریق ما تهیه و بکار ببندید.

در این تصاویر از ریسه هایی با لامپ های ال ای دی کم مصرف استفاده شده است که از نظر کیفیت بسیار مناسب و عالی هستند و مصرف پایینی به نسبت دیگر نمونه های موجود دارند.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. کیا گفت:

    بسیار زیبا و عالی بود

× کمک میخواهید؟