ساخت ابر نوری با ریسه

دسته بندی ها :
ساخت ابر نوری با ریسه

در چند ماه اخیر ویدئوهای جذابی از ساخت ابرهای نوری در شکل و شمایل متنوع و جذاب در شبکه های اجتماعی دست به دست میچرخید و بسیاری از شما دوستان و همراهان گرامی جهت ساختن چنین کاردستی پر هیجانی از ما سوال پرسیدید و ما هم در حد توان پاسخ شما را دادیم.

در این پست قصد داریم به نحوه ساخت این مدل از ابرهای پرهیجان بپردازیم و با هم چندین مدل از آنها را بررسی نماییم و در مورد نحوه ساختن و بکارگیری تجهیزات مختلف برای بهتر شدن خروجی با شما صحبت کنیم.

برای ساخت این ابرهای جذاب میبایست از یک منبع نور که معمولا ریسه بهترین انتخاب هست میبایست استفاده کنیم ولی اینکه چه ریسه ای کار را بهتر و جذاب تر می کند جای صحبت دارد .

ارزان ترین ریسه ای که جهت ساخت میتوان بکار برد ریسه های سوزنی 10 متری یا 25 متری میباشد حالا بسته به وسعت ابعاد ابری که قرار است بسازیم و نوردهی کنیم.

این ریسه های به علت داشتن افکت های متنوع میتوانند کاملا رعدوبرق مانند نیز عمل کنند و کاملا مانند یک ابر واقعی در هنگام رعد وبرق از خود نور ساطع کنند.

همچنین میتوان از ریسه های نواری 5 متری RGB کنترل ریموتی استفاده کرد که این هم گزینه مناسبی میتواند باشد زیرا هم روی 16 رنگ مختلف میتوان ابرها را نوردهی کنید و چندین افکت حرکتی و جذاب از راه دور میتوان بر روی ریسه اعمال نمود که قطعا بسیار زیبا خواهد بود.

و اما در قسمت پایانی ما بهترین گزینه جهت استفاده بعنوان منبع نور این ابرها را بشما معرفی میکنیم که ریسه های نواری برنامه پذیر میباشد .

این ریسه ها هم از نظر شکل مانند ریسه های نواری RGB هستند ولی با این تفاوت که بر روی هر پیکسل یک ای سی جداگانه تعبیه شده است تا بتوان فرمان های زیادی را بر روی چراغ ها اعمال کرد و این باعث خلق رقص نور های متنوع و بی نظیری میشود.

اگر بدنبال ساخت یک ابر خارق العاده هستید این ریسه را انتخاب کنید زیرا که دست شما در اعمال رقص نورهای متنوع و جذاب بازتر خواهد بود.

خرید ریسه مخصوص ساخت ابر نور از اینجا

جهت مشاوره و خرید ریسه های مختص ساخت این ابرها با ما تماس بگیرید یا در واتس اپ پیام دهید.

09356481449

ویدئو مرتبط با ساخت یک سقف پر ابر را در ادامه از دست ندهید.

.

.

.

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. امیررضا گفت:

    دیدگاه من این است امیدوارم سایت خوبی باشد

× کمک میخواهید؟