نورپردازی آیینه با ریسه نوری لامپ

دسته بندی ها :
نورپردازی آیینه با ریسه نوری لامپ

یکی از وسایلی که در هر اتاقی میتوان یافت و بسیار هم برای خانم ها مهم و حائز اهمیت میباشد آیینه است که یکی از لوازم مهم و کاربردی تلقی میشود و ساعت های زیادی را در جلوی آن میگذرانیم.

در این پست ما ایده های جالب و جذابی را برای نورپردازی آیینه های شما در منزل آماده کرده ایم که بنظر مان خالی از لطف نخواهد بود میتوانید شما نیز برای ایجاد تغییر در میز آرایش خود و اللخصوص آیننه اتاق تان دست بکار شوید .

استفاده از ریسه های نوری برای دیزاین دور آیینه

برای نورپردازی ایینه ها ریسه های متنوعی را میتوان استفاده کرد که از این بین ما مدل سوزنی و یا مفتولی را بشما پیشنهاد میکنیم که متراژ و تنوع بسیاری از لحاظ نوع تغذیه (برقی یا باتری) دارند.

نورپردازی در اتاق جلا و زیبایی خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت که قطعا از انجام دادن این کار رضایت خواهید داشت در پایان کار و این ها همه از جذابیت های منبع نور است که قلب هر فردی را میتواند تسخیر کند!!!

جهت نصب ریسه به دور آیینه خود میتوانید از تکه های چسب نواری استفاده نمایید بطوری که اصلا دیده نشود و انگار ریسه به کادر ایینه جذب شده است همچنین از چسب های ژله ای که خرازی ها دارند میتوانید استفاده نمایید.

در این مطلب سعی شد ایده های مناسب و مفیدی را در جهت نورپردازی ایینه های خود در منزل و یا محل کار بشما ارائه دهیم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد.

خرید ریسه آیینه هالیوودی

اگر شما هم ایده و یا نظری را در این باره دارید در زیر همین پست برای ما بنویسید ما قطعا انها را میخوانیم و در مطالب بعدی به انها توجه خواهیم کرد

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟