دیزاین خفن با ریسه آویزی icicle

دسته بندی ها :
دیزاین خفن با ریسه آویزی icicle

ریسه خوشه ای کوتاه بلند یا icicle

ریسه هایی که مناسب طراحی های تالار و باغ هستند را در چند مقاله بررسی کردیم که از این بین ریسه خوشه ای یا همان icicle میتواند بسیار کاربردی و جذاب باشد و در بسیاری از موارد کار را برای طراح در بیاورد.

ریسه خوشه ای با ساختار مناسب و زیبا اگر در یک فضا در کنار هم بصورت منظم کار شود قطعا رضایت مشتری را جلب خواهد کرد و کار تمام است!!!

با این ریسه آویز طبق دو نمونه ای که در بالا مشاهده میفرمایید میتوان اینگونه یک دکور خارق العاده را پیاده سازی کرد و برای سقف های سالن و یا ورودی های باغ تالار نگران ایده نباشیم.

ریسه های خوشه ای را بیشتر جدی بگیریم و کارهای خاص و لاکچری را با آنها انجام دهیم زیرا که گزیته ای بسیار خوب و مناسبی هستند.

در دیزاین های خارجی نیز بسیار دیده میشود که ریسه های خوشه آویزی مورد استفاده قرار می گیرد و این نشان از میزان توجه زیاد طراحان به این محصول است.

ما محصولی را وارد کرده ایم که تا 105 متر از این ریسه ها را در کنار هم میتوانید بصورت یک سره ببندید و با یک کنترلر مرکزی آن را هدایت نمایید این یعنی معجزه !!!

کار را برای مجریان طرح های نوری آسان کرده ایم و دیگر نگران متراژ کوتاه ریسه ها نباشیم .

این ریسه ها با طول 105 متر و 700 آویز بصورت ویژه ساخته و برای شما عزیزان وارد کشور شده است

برای سفارش با ما تماس بگیرید !!!

برای ما بسیار جذاب است که مشتریان عزیز کار را به نحو احسن انجام دهند و خروجی خوبی را در پایان داشته باشند به همین دلیل طی مکاتبات زیاد با شرکت سازنده این ریسه هانمونه ای را وارد کردیم که بسیار مورد اقبال شما قرار گرفت و جذابیت پروژه ها را چند برابر نمود.

ریسه ای با طول 105 متر و 700 آویز حیرت آور است … اینطور نیست ؟

برچسب ها :

نظرات شما

  1. محمد گفت:

    سلام عزیزان
    کارتون حرف نداره ممنونم
    قیمت ریسه رو میشه بگین لطفا؟

× کمک میخواهید؟