آموزش ساخت درخچه نوری در منزل

دسته بندی ها :
آموزش ساخت درخچه نوری در منزل

نورپردازی درختان و انعکاس نور بر روی شاخه ها در فضاسازی های امروز بسیار مورد توجه قرار میگیرد و حتما در خیابان های شهر نیز به این نوع از نورپردازی رسیده اید.

برای طراحان استفاده از درخت های مناسب جهت نورپردازی یک انتخاب جذاب میباشد که با روش های مختلفی میتوانند ایده خود را پیاده سازند.در این پست قصد داریم تا آموزش ساخت یک درختچه زیبا را به شما نشان دهیم و با کمی حوصله و علاقه قطعا میتوانید آنرا بسازید و در دکوراسیون منزل خود از آن استفاده نمایید.

درختچه نوری با ریسه

برای شروع کار ما به یک درختچه نیازمندیم که میتوانید آنرا از یک درخ خشک شده جدا نمایید و برای این کاردستی استفاده نمایید . بعد از پیدا کردن درخچه میتوانید آنرا با اسپری رنگ بزنید تا به شکل دلخواه خودتان در بیاید و ریسه بهتر به دور آن جلوه دهد

درخچه مخصوص نورپردازی

این ریسه مورد استفاده ما در این پروژه میباشد که بعلت منعطف بودن و ظرافت عالی میتوانیم بهترین خروجی را از آن بگیریم. این ریسه ها همچنین بعلت داشتن روکش لاکی کاملا ضد آب نیز هستند.

ریسه میکرو ال ای دی مخصوص درخت

باید با حوصله و مرتب ریسه را به دور شاخه های درختچه بپیچانیم و تمام مسیرها را بصورت کامل پوشش دهیم اگر برای این کار بتوانید از یک ریسه ۳۰ متری که در فروشگاه ما نیز موجود میباشد استفاده کنید به احتمال زیاد ریسه کم نخواهید آورد در میانه کار نصب !!!

نحوه پیچاندن ریسه به دور درخت

اگر هم ریسه ۳۰ متری در دسترس نبود میتوانید از چند ریسه با متراژ کمتر استفاده کنید و از تبدیل های ۱به۴ مانند تصویر زیر استفاده نمایید تا با یک اداپتور بتوانید چند ریسه را روشن نمایید.

تبدیل 1 به 4 برای ریسه

در انتها بعد از چند ساعت وقت گذاشتن و با حوصله پیش رفتن یک کار دستی زیبا و جذاب را برای خانه و اتاق خود میسازید که بسیار مور توجه اطافیان شما نیز حتما قرار خواهد گرفت

درختچه نوری با ریسه میکرو مفتولی

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. امیررضا گفت:

    حال میکنم با سایتتون

× کمک میخواهید؟