کاربرد نئون فلکسی در نورپردازی

دسته بندی ها :
کاربرد نئون فلکسی در نورپردازی

نئون فلکس را بیشتر بشناسیم

کاربردهای نئون فلکس در نورپردازی

طرح و اشکال مختلفی را میتوان با خلاقیت خود ایجاد کرد و ساخت که در این پست منظور ما ایجاد سازه هایی است که میتوان با ریسه های مخصوصی دیزاین نمود و به اجرا دراورد.

ساخت سازه های نوری چند سالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در دنیا نیز برای تزئینات شهری و ویژه از این سبک نورپردازی به شکیل ترین فرم ممکن استفاده میشود و بسیار مرسوم است.

در حال حاضر فعالان مبلمان شهری در شهرهای مختلف کشور سعی کرده اند تا حدود زیادی وارد این سبک تزئینات شوند و اثار بسیار زیبایی نیز با دستان هنرمند خود برای دیزاین شهرها ساخته و به مرحله نصب رسانده اند که جای بسی تقدیر دارد این همه ذوق هنری و خلاقیت !

در این بخش ما تعدادی از سازه  ها و دیزاین های نوری ساخته شده با نئون فلکسی را برای شما همراهان عزیز تهیه نموده ایم که قطعا خالی از لطف نخواهند بود میتواند ایده های جالب و جذابی را به شما بدهد تا در موارد مور نیاز مورد استفاده قرار دهید

نئون فلکس از محصولاتی است که بعنوان جایگزین نئون های سابق راهی بازار شدند که بر پایه چراغ های ال ای دی ساخته شده اند و مزایای بیشماری را نسبت به نئون های قدیمی دارند.

مصرف بسیار پایین ، ضد اب بودن ، نور یکدست و جذاب ، مقاوم در برابر ضربه و … از مزیت های این محصول جدید میباشد که میتوان در هر نورپردازی یک پایه ثابت همیشگی باشد.

شاید در برنامه های تلویزیونی که اخیر در سیمای جمهوری اسلامی پخش گردید بتوان برنامه خندوانه را نام برد که در دکوراسیون این برنامه نیز از این مدل دیزاین و ریسه استفاده شده بود.

کانال تلگرام ما

t.me/majestic2022

مطالب مرتبط

نظرات شما

× کمک میخواهید؟